Beyazlar İçinde Bir Cücük Metaforu

Bugün ben çamaşır sererken Piki buzdolabına çıkıp ordan beni seyretti.


Hiçbirini silmeye kıyamadım hepsini sizle paylaşmak istiyorum. 😘😘🐥🐥🐥



Maşllah deyin lütfen.. 






























***


Burda da Piki'den ayraç yaptım kendime. ☺👇👇








23 Mart 2024



***


"İncelerim neşriyatı ruhuna meftun olarak.."

 🐥🐥🐥📖📖

25.03.2024






***

"Ağzına girmek istiyorum.. Dudak nemlendiricisiyle oynamak istiyorum."
"Buldum yavrum ağzımda tuttuğum yerde dudak nemlendiricisiyle oyna." 😃😃👇

03.04.2024 










***

5 Nisan 2024 👇👇
"Yoksa mani yoksa engel gel hayırsız hadi çık gel. Sen gidince kapanan kapılar sana açık sen gel.."



***

Piki'nin "Hem elinde durmak istiyorum hem salıncakla oynamak istiyorum." dilemması. (Psikolojide bunun adı yaklaşma-yaklaşma çatışmasıdır.)

5 Nisan 2024 👇👇





* * *

Daha eskiler,









0 comments:

Yorum Gönder