Bütün Portre Çalışmalarım



Bu başlık altında bütün portre çalışmalarımı (başkalarına ait izin verdikleri portreleri de) paylaşayım inşallah.

Portreler üzerinde çalışmayı çok seviyorum ya. İnsanların bakışlarından anlam çıkarmak, mimiklerinin altında yatan belki 30-40 yıllık bir izi aramak ve bunlardan sirayetle nevzuhur psikolojik örüntülere eğilmek.. 

Evet manyakca bir zevk veriyor bana 😃😃 İnsanların bakış, duruş ve hareketlerinden onların psikolojik zeminlerini çözümlemeye çalışmaya bayılıyorum, deyim yerindeyse.. (Ama aramızda klsn ltfnnn.. ☺☺☺)


İşte bu vesileyle bütün protre çalışmalarımı bu başlık altında sizlerle paylaşmak istiyorum. Umatım sizler de beğenirsiniz..



İşte portre çalışmalarım..

4 Mart 2024 - bu sabah il mem'de Hilalimi beklerken..👇 😘😘






***

07.11.2023 👇👇



***

Daha eskiler... ↓↓↓























Bu güzellik annem oluyor (Milyon kere Maşallah). 
(19 yaşındayken.. Yıl 1975)👇👇







Bu resmi çekerken çok yorgun ve sinirliydim. 
Mayıs 2022 👇👇👇





Hihi bu da Piki'nin Portresi ☺☺👇



























Gaziantep Sankopark AVM (İşim düşmese gitmezdim ona da)
31.12.2022 ↓↓↓




Mart 2023 ↓↓↓







Kavaklık Parkı, Haziran 2023 ↓↓↓







Bu resimde Gaziantep'e yeni atanmış olmanın sevincini yaşıyorum.. ↓↓↓



Depremden sonraki ilk köy ziyaretimiz,
Nisan 2023 ↓↓↓



Köyümüzde çektiğim bir resim,
Eylül 2022 ↓↓↓















Annemin "Bu kız (ben oluyorum) hiç kimseyi beğenmiyor" bakışı ↓↓↓













----



0 comments:

Yorum Gönder