Yurttan Piki Manzaraları






Selam,


Bazen ara ara Piki'nin muzip hallerini çekiyorum. Sonra tel.imde kalıyor. Editlemeyi de unutuyorum. Ve çoğunlukla profesyonelce çekilmemiş, gayri ihtiyarı resimler..


Ama yine de buradan paylaşmak istedim. Çünkü onlar çok özel anılar oluyor benim için genelde. Piki'nin eşref saatini yakalamak, her zaman mümkün olamayabiliyor.


Bebek bülbülüm benim ya. O henüz daha bir şeylerden ürküyor. Ona karşı hassas ve naif davranmak gerekli :))




***



Piki'nin Adının Hikayesi Nedir,


Bu arada onu da anlatayım?...

Benim bir tavşanım vardı, bilirsiniz, Adı Tiki idi. İşte o tavşanı ilk aldığımın gün, eve getirirken merdivende "tiki tiki tiki tiki...." diye seviyordum. 

Sonra aydınlandım: "Tamam lan bu hayvanın adını Tiki koyayım"  :)) O vesile ile zıpır tavşanımın adını Tiki koymuştum.

Piki'nin adı da ona benzer olsun, hem söyleyişi kolay hem böyle bıcır bıcır, çocuksu bir adı olsun istedim. Filozoflar gibi bebeğe kaldıramayacağı ağır anlamlı isim koymanın hiç bir anlamı yok bence. İsmiyle müsemmâ olmalı, tabiri caizse hayvan dediğin..

Öyle işte..

Piki'nin adı burdan geliyor...




***


Neyse,

Umarım bu temiz hayvanın muzip hallerine şahit olmak sizleri de mutlu eder :))


***



Ha bir de,

Lütfen bu sevimli hayvanın resimlerine göz attıktan sonra Yüce Rabbimin bir kudret ve güzellik nişanı olduğunu vurgulamak üzere, "Maşallah" demeyi unutmayın..


Sevgiler,
Rukiye Eglence..





YURTTAN PİKİ MANZARALARI



***
Burada da cücükten yüzük yaptım kendime 😃👇
(Rica etsem lütfen Cücüküme Maşallah der misiniz?)
18 Mart 2024


***

17 Mart 2024
Bu sabah bir cücük istilasıyla uyandım.. 😭😭





11 Mart 2024

Orucum ben üstüme fazla gelmeyin 😃😃👇



***



Mayyak kuş yaa yazı yazarken elime çıkıp kalemimi dövüyor. 👇👇😑

4 Mart 2024



***




Yeni dudak nemlendiricisi aldığımda Piki 👇
(11.02.2024)







***

Resimdeki kuşları bulun.. 👇👇
(10 Şubat 2024)










***

"Belden yukarımı çimdim. Annem de beni havluya sardı."
04.02.2024 👇👇



. .

Annem bide yan dur karnını boydan alayım 😃😃👇








***

30.01.2024

Hep böyleyiz.. 😑👇👇




***

Piki'ye yeşilli oyuncak aldım. Ama biraz ürküyor. Ben elimle koymadan uçarak üzerine konmuyor. Zamanla alışır inşallah. Başta elime de konamıyordu, uçmak için elimin yanına gelip kenarından kıypıyordu (kıypmak ne ruk? :)) ..)


İşte Piki ve Yeşilli Yeni Arkadaşı..
25.01.2024
👇👇








***
Mayyak kuşş ben mesajlaştığım yerde Melis ablasını aradı. (Melis bizim ölçmecimiz, benimse çok sevdiğim dostlarımdan biri 🌼🌼🌸)

Ben de zanlının ön/yan profili çekip Melis ablasına ifşâ ettim. 😐

19.01.2024👇👇
***



18.01.2024 👇👇








Dudak nemlendiricimi ezeli hasım ilan etti kendisine. Parmaklarım da ara dayağı yiyor.. 😔😔👇











***

Mandalin yıkadığım kaba atladı. Ben de kurusun diye havluya sardım.. 👇👇
16.12.2023








***

Sansürsüz!... 😃😃👇
04.12.2023


***

02.12.2023 ↓↓↓

Piki dudağımın aynı yerini art arda iki defa ısırınca sosyaliize kulisleri renkli gorüntülere sahne oldu 😀😀

















***

24.11.2023






***

22.11.2023




***

20.11.2023





***


16.11.2023











***


22.10.2023 👇👇



***
21.10.2023






***
10 Ekim 2023 ↓↓↓



***
23.09.2023
İçtiği su kabıyla konuşan muhabbet kuşu profilinin 8 farklı prototipi.. 👇👇👇
(Evet sahiden konuşuyor ☺☺ yesin diye kafesine koyduğum ekmek dilimiyle bile konuşuyor..)








***

04.09.2023 ↓↓↓









***





































---




---












**


Bugün çektiklerim(18.07.2023)

Piki Bernard Lewis'in kitabını benden önce inceliyor.. 👇👇

Kafesine Machiavelli'nin kitabını dayadım, onu da sevdi manyak :))

Kitapsever bir cücüğüm var 😃😃









0 comments:

Yorum Gönder