Sosyaliize Favicon'un Nere Gitmiş Olduğu


Sosyaliize adres çubuğunda görünen favicon kaybolmuş. Yerine ünlem işareti çıkıyor.. Ünleme tıkladığımızda ise "bu bağlantı güvenli değil.." falan falan..


Araştırayım neden olduğunu. Blog içi link çok fazla. Muhtemelen ondandır.. Ama benim blogum güvenlidir, arkadaşlar.. Reklam bile bulundurmuyorum bırakın çerezleri popup'ları...



***


Kullandığım temayla da alakalı olabilir. Olmazsa bir ara temamı değiştireyim. Zaten eskidi (2019'dan beridir kullanıyorum.).



***


Masaustü pc'den bağandığımda bağlantı güvenli diyor arkadaşlar. ↓↓↓ Problem yok :)) 


Ama ben yine de temayı değiştirmeyi düşünüyorum. İnşallah... Daha sade bir şeyler olsun. Yeminle karmaşıklık eğiliminde olan her şeyden nefret ediyorum ya. Benim gibi bir paranoyağın hayatında her şey ama her şey sade ve basit olmalı..





***


Ama tel.den bağlandığımda yine aynı ünlem işareti ve yine aynı bildirim.. ↓↓↓

Telefonumun virüs tarayıcısının bir marifeti de olabilir. Her uygulamaya girmez, her siteyi açmaz benim tel.im..



0 comments:

Yorum Gönder