Sevgilime Söylediğim En İddiali Laflar

 




Yine Gözbebeğim Sevgilim'den bahsedeceğim.


Son 3 yılda yaşadıklarımıza bakıyorum. Tamam mağdur psikolojisinde oynuyorum ama dönüp baktığımda gerçekten iddialı laflar etmiş olduğumu görüyorum Canım Sevgilim'e..

Her ne kadar kritik zamanlarda konuşmuşsakda, kelimenin tam anlamıyla lafı böyle "cuk.." oturtmuşuz.. Anahtar-kilit münasebetinde kelamlar etmiş, isabet ettirmişiz..

Remsen bir şeyleri aşılamış, şekil aldırmışız Gözbebeğimle birbirimize..


İşte bu yazımda kanun hükmünde kararname statüsünde ferman niteliği taşıyan, bu az ama öz ifadeleri sıralayacağım.


"İkimizin hayatını da etkileyecek yanlış bir karar verme sakın."


"Yıllar sonra anlayacaksın. Ben o zamana kadar sabırla beklerim."


"Seni ömrümün sonuna kadar bekleyeceğim." (dedim yüzüne. Bu çok bilinen bir masaldır. Ama ben yalan söylemedim. Ve kendisi bilir yalan söylemediğimi. Daha önce ne dediysem yaptım çünkü. Kendisi şahit oldu defalarca.)


"Seni Seviyorum."  (dedim yüzüne. Ama ne zaman, bana linkedin engelini bastığını gördüğüm anda. Sinirlenmedim. Trip atmadım veya intikam almayı düşünmedim. Sadece onu gerçekten sevdiğimi bilmesini, ve bunun benim için hayati bir anlam taşıdığını bilmesini sağlamayı denedim. Anlamış mıdır, bunu da zaman gösterecek.)



"Sosyal medyadan takip ettiğin sayfalarda CIA bağlantılı hesaplar var." (dedim blogumdan. Ama o bunu gördü. Sonra kimin ne paylaştığına karşı daha dikkatli davranmaya başladı. Doğrusunu isterseniz başımıza ne geldiyse hep bu yüzdendi. Alenen çomak sokuyorlar ve hâlâ.. Ve hep sokacaklar belki biz ölene kadar. O yüzden daima tetikte olmalıyız. Su uyur duşman uyumaz. Pardon düşman uyur sû uyumaz. Nihah!..)




"Sen böyle güzelken ben kendime engel olabilir miyim bilmiyorum." (dedim yüzüne. Gerçekten maşallah çok güzeldir benim Sevgilim. Ben 10 sene bu kadar güzel bir aile çocuğunun bana bakmayacağı umutsuzluğuyla kendimi durdurdum. Ufak bir ışık yaktı gönlüme, sonra bir daha vazgeçemedim.. Bir kez aşık olduktan sonra defalarca posta koymasına rağmen vazgeçemedim ben bu Nur topağından ya düşünebiliyor musunuz?) (B. Sana bakmaz diye kendime engel oluyordum. 10 sene be, düşünün bir..)





Devamı gelecek..








0 comments:

Yorum Gönder