Eski Tweetlerde Arama Nasıl Yapılır?




Merhaba, 

Bu yazımızda twitter/advanced search'ün hangi durumlarda gerekli olduğunu ve nasıl kullanıldığını anlatalım. (Bugün yaşadığım bir olay üzerine bu kısa yazıyı yazmaya karar verdim)

...

Mesela geçen seneki bir tweetinizi çok beğendiniz, tuttunuz pinlediniz profilinize. Sonra bir gün yanlışlıkla eliniz kaydı unpin oldu.

İşte böyle durumlarda profilinizde sabırla(!) load more yapa yapa daha eski tweetlerinizin görüntülenmesini beklemek yerine aşağıdaki linkteki bilgileri doldurarak geçen seneki tweetinize kolaylıkla ulaşabilir ve yeniden pin olmasını sağlayabilirsiniz.


Twitter Advanced Search;

Bu kadar..
Tek yapmanız gereken ilgili yerleri doldurup arama tuşuna basmak..

..

Deneyecek olan arkadaşlarıma şimdiden kolay gelsin, diyorum.


Sevgiler,
Rukiye Eğlence

4 yorum:

  1. google'a sosyaliize yazarak geldim... :) yeni açtım ben twitter hesabımı aslında 1 gün olmadı daha sanırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozan ilgin ve samimiyetin için sağ olasın kardeşim :))

      Twitter bir yerden sonra alışkanlık yapıyor. Şimdiden uyarıyorum seni 😐

      Sil