Sözüm Okuma Yazma Bilen Kesime



Benim yüzümden, sırf Abd'nin beni isteyip de Türkiye'nin #direnç göstermesi yüzünden 250 masum cana kıymışlar. Ve bunların arasında Suriye'li tertemiz mülteci yavruları da var..

Ancak..

Bakın..

Böyle meselelerde #istişare gerekir. Istişare islamın zaruri bir rüknüdür. Bendeniz, o dönemlerimi hatırlayan varsa eğer, sürekli akil kesimin görüşlerini analiz edip, ve bazen direkt ne yapılması gerektiğini sormak suretiyle, yolun en güzelini, en islamca olanını tutmaya çalışıyordum.

Bugünse gelinen nokta kritik. Amerika, 2 yıldır istediği bana, bir 'Jer' kadar yaklaşmış durumdalar.

Abilerimin endişelerini anlayabiliyorum. Çünki Jer'e olan muhabbetimin sarhoşluğuna kapılıp 'kim vurduya gideceğim'den korkuyorlar.

Oysa ben Jer'le olası bir yakınlaşmam halinde ipi koparıp tamamen gitmeyeceğimi, sadece git-gel'lerle süreci canlı tutmaya çalışacağımı, köklerimi Şanlıurfa'ya ilintileyip mütemadiyen orada ölene kadar konuşlanacağımı...

Yahu her fırsatta dile getirmiyor muyum?..

Yazdıklarımı oku-mu-yor sonra bana aptal muamelesi yapıyorsunuz, farkında mısınız?..

Lütfen..

Ben ne kadar net olduğumu, fikir önderlerimin kimler oldugunu (#bkz: Ibrahim Karagul ve ekibi) , atacağım adımlara karar verirken ince ince bu ekibi okuyup anlayarak kararlar aldığımı,,

bir trilyon defa söylemedim mi be azizim?..

Böyleyken şahsıma iliştirilen bunca çirkin #isnat neden?..

...

Lütfen..

Gıyabımda kelamlara yeltenmeden önce, yazdıklarımı okumayı deneyin. Orada bütün sorularınıza tatmin edici cevaplar bulacağınızdan eminim..

Saygılarımla, Rukiye Eğlence

0 comments:

Yorum Gönder