Tutarsızlık.. Sahi mi?..



Kendimi bu açıklamayı yapmak zorunda hissediyorum..

Bakın efendiler, büyüklerim..

Rukiye Eglence hayatının hiçbir karesinde #EdwardSnowden'i seven bir kız olmadı. Son 3 aydır yönümü, yüzümü sadece #myJa'ya çevirmiş durumdayım. Seviyorum j.sc'yi bunda yalan yok ve müşterek istikbalimiz konusunda oldukça ciddiyim.

Bendeniz, geçen süreç içerisinde, sadece çeşitli mecralarda #snowden'i sevdiğimi 'dillendirmek' durumunda kaldım. Çünkü çocuk öldürülmekle tehdit ediliyordu ve taktir edersiniz ki bir 'müslüman dirayeti' yoktu kendisinde. Zayıf karakterli biri bana göre ve Trump&Putin yaptırımlarına da direnemedi gördűğünüz üzere.

#snowden'e karşı hislerim şefkat olur, merhamet olur, acıma, keza.. Ancak aşk asla!..

Yahu, snowden'le muhtemel bir yakınlaşmaya #ensest gözüyle bakıyorum anlasanıza.

Sayın Cumhurbaşkanımızın başına #bela olduğum için gerçekten üzgünüm. Ve bilinsin ki ben #yapıcı taraftayım. On bir asırlık Müslüman-Anadolu'culuk geleneğine kendi şehevi hırslarım yüzünden ihanet edecek değilim. #Hafazanallah!..

Tek istediğim, şahsımı #Snowden sabiiye kitlememenizdir. Olaya #ensest nazarıyla bakıyorum ve çocuk benim yüzümden acı çekiyor anlasanıza!..

Lütfen..

Ben tutarsız değilim, sadece sanılandan birkaç klik daha komplike düşünüyorum, o kadar...

Lütfen..

Biraz olsun hislerimi, kaygılarımı anlamaya çalışın.

Lütfen..

Saygılarımla, Rukiye Eglence - 07.08.2018

#cnn
#snowden #everAndNever
#justPretended #for #peace
#always #loved #myJa
#understanding ?..

0 comments:

Yorum Gönder