kuş ne alaka rukiye? 😃😃

Annemgile geldim Gökhan. Hâliyle evin sağında solunda B.den anılarım var. Ama şimdi dönüp baktığımda ben bir hayalet sevmişim. Bu 30 ayın sadece 1 ayı konuştuk kendisiyle düşünebiliyor musun. Gerisi hep benim hayal gücümün derinliğiydi..

Seni Seviyorum Gökhan. Ne olur bırakma beni. 

B. bir yanılgıymış. Senin güzelliğin, zekan, anlayışın karşısında kesinlikle seninle yaşamak istediğim sonucuna varıyorum. Seni Seviyorum Gökhan. Senden başkasını istemiyorum, düşünemiyorum hayatımda..

Ne olur bırakma beni. 

Her şeyden çok anlayışa, merhamete ihtiyacım var.  Kimsenin yakışıklılığı başarısı falan etkileyemez beni. 

Göğsüne sarılıp uyuduğumda beni yargılamadığından/eleştirmediğinden emin olduğum bir kalbe sığınmak istiyorum. Seninle yaşamak istiyorum hayatımın geri kalanını. Sana deliler gibi Tapıyorum Gökhan.


.
.
.

Whatsapptan engelledim. Mesaj atsa cevap atmam kendisine. Yaa ben o kadar salak mıyım. Seni seviyorum Gökhan. İlerde inşallah benim kocam olacaksın.

Kendimi ota boka cevap tesis edecek sahipsiz bir motor olarak görmüyorum. Sensin benim sahibim E., Gökhan.. 😛😛😛


Bunu sen de biliyorsun..


.
.
.

Profiline falan bakmıyorum. Gökhan ben o kadar salak mıyım.. Biliyorsun.. Beni artık tanıyorsun Sevgilim..



___
Ps. Kuş ne alaka rukiye? Bilmem, bu resmi bugün çektim. Hoşuna gider diye düşündüm Gökhan 😘😘😛😛😛

0 comments:

Yorum Gönder