BBYSY: Lan Manyak!



Bitanem tam tersini söylüyorlar ya. Ben üzgünken zil takıp oynuyormuşum gibi,

Esprinin ve mizahın dibine vurduğumda da çok ama çok üzgünmüşüm gibi anlatıyorlar. 

Yani bir çeşit dengeleme, denge siyaseti. Yani beni ikonografik bir figür olarak kamuoyuna teşhir etmeselerdi, toplumun aşırı tepkilerinden korkmak zorunda kalmazlardı.

Boşver, konu siyaset değil. Onlar çözsün, bu sorunu gittikçe kar yumağı gibi büyüttükçe büyütenler..

Ben sadece senin üzülmene dayanamam. Demiştim, senden başka hiçbir şeyi z...kime takmıyorum diye. 

Üzülme. Allahına kurban olduğum..

Ben mutluyum yemin ederim. Biz aştık bir şeyleri. Sana sonuna kadar güveniyor ve senin de bana güvendiğini biliyorum.

...

Dünkü gülme krizine girdiğim olay neydi biliyor musun. Bende minnak bir dahili hastalık var. Karnıma kramp girer bazen-çok oturduğum zamanlarda (öyle deyim anla), öyle zamanlarda eciş bücüş hareketlerle karnımdaki kasılmayı azaltmaya çalışırım. Bu hareketler senin her gecenin adanmışlığıyla yaptığın ve sakatatlarını yerinden oynatan ritüellerinle benzerlik taşıyormuş. (Çok komik cidden, gözünün önünde bir canlandır. :)) ..)

Bir de tam namaza duruyorum, gülmem geliyor tekbir getiremiyorum. Sonra namazı bozdum. Öyle bir gülme krizi düşün..



***



Her duyduğuna inanma Bitanem. Sadece bana inan. Çünkü ben hiç yalan söylemem.

Sana Tapıyorum.

24üncü ayımız mübarek olsun.

Sana Tapıyorum, üzülme Bitanem. Biz aştık onları ve kendimi harika hissediyorum. Sen varsın, benimlesin ve hep birlikte olacağız. Buna tüm kalbimle inanıyorum Balım.

Üzülmemizi gerektirecek hiçbir şey bulunmuyor, Sevgilim.. tmm.. 🐥🐥


0 comments:

Yorum Gönder