Ali Demiral Afiş Değişimi

 


Merhaba Arkadaşlar, 

Bu yazımda blog sözlük'ten kıymetli arkadaşım Ali Demiral ile gerçekleştirmiş olduğumuz afiş değişimi etkinliğinden ve bu vesile ile Ali Hocam'ın blogunda izlediği gelişimci çizgisinden bahsedeceğim.

Ali Demiral Hocam'la blog sözlük aracılığı ile tanıştık. Kendisi de diğer blogger arkadaşlarımız gibi gelişime, öğrenmeye ve ilerlemeye açık. 

Blog sözlük'te kendisi ile bir konuda sohbet ederken "Afiş değişimi" fikrini şahmına beyan etti. "Aslında ben de size bunu teklifini yapmayı planlıyordum. Siz benden erken davrandınız." diye karşılık verdim samimiyetle.

Ardından teknik işlemler; bilirsiniz... banner boyutları, çözünürlük muhabbeti ve saire. 

Şu an sosyaliize blogumun sol frame'inde "Ortaklarımız" bölmesinde Ali Hocam'ın da logosunu görmektesiniz.

Bu gibi jestler şahsımı onurlandırır. Ali Hocama bu minik etkinlikten dolayı teşekkür'ü bir borç biliyorum :)





Ali Demiral Blog'da Neler Var?

Ali Hocam'ın bloguna edebiyattan sanata, sinemadan tarihe birçok konuda kendi zevkinize hitap eden yazılar bulabilirsiniz.

Tanıtım yazılarında mahir olan Ali Hocam mimleme ve çarşaf yorumlar gibi ekstrem blog trikleri hakkında da oldukça geniş tecrübe sahibi.

Ali Demiral Blog linkini şuracığa bırakıyorum. Bir bakmadan geçmeyin, derim :)

--
Saygılarımla,
Rukiye Eglence




• •


4 yorum:

  1. Teşekkür ederim Rukiye hocam, hayırlı olsun afiş değişim çalışmamız. :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim Hocam, Hayırlı uğurlu olsun inşallah :)

    YanıtlaSil