Günümüz Kızlarının Makus Talihi





Aşagıdaki yazıyı blog sözlükte "kızların diri diri toprağa gömülmesi" başlığı altında paylaşmıştım. Fakat burada durmasının daha makul olacağını düşündüğümden, yazıyı bloguma taşıyorum. Biraz ihtilal kokan bir yazı olsa da, biraz düşümünce bana hak vereceğinizi umuyorum.
***

"21. Yüzyılda (bkz: özellikle bugün) bu kafayı çok iyi anladığımdır. Elbette ki günahtır. Fakat şöyle düşünün(günümüz için düşünün):

Gözünüz gibi büyüttüğünüz kızınıza "gözü gibi bakacağının" teminatını veren elin oğlu, tutup onunla evleniyor. Fakat kızı tanıdıkça onu eksik görmeye ve kendinin dengi olmadığını düşünmeye başlıyor. Bu durumda iki ihtimal var: 

Ya kızınız canını dişine takıp erkeğinin kendisini küçük görmesine katlanarak ölene kadar o evde kalacak, ya bir baba evi bir koca dayağı arasında mekik dokuyup duracak.


Bir diğer secenekse, bu kızcağızın, erkekleri reddedip yaradılışta fıtratına dokunan o ezeli eksikliği giderme arayışıyla kendi başının çaresine bakmaya çalışması ihtimalidir.. Bakamayacak...

Gerçek şu ki, erkekler kadının eksik yaratılışlı olduğunu kabullenip onu öyle kucaklamayı bilmeli. İlla kendiniz gibi üstün olmasını beklerseniz o kızcağızı murdar eder bırakırsınız. Ettiniz de. Degil mi?

..
İste bu kafadan mülhem, cahiliye arabı "böyle bir hayatı yaşamaktansa kızım hiç yaşamasın, dogrudan gömeyim" demiş olabilir.

Gerçekten kızlara yazık ediyorsunuz. Evli erkekler?.. 

Hadi deli gibi tutuşup sonra aptal olduğuna inandığınız göbek bağınızdan hadi ayrılın. Hadi!

İşte siz, erkekler, busunuz.

Sanırım bütün erkeklerden nefret ediyorum.

0 comments:

Yorum Gönder