Deniz Humması Ortaklık Projemiz



Merhaba,

Ramazanın bereketinin bir tecellisi olarak, taltif edici bir mail aldım dün akşam. Deniz Humması sitesi idari koordinatörlerinden, Sayın İnci Hanfendinin güzel bir teklifi. 

"Karşılıklı logo paylaşımı yapıp birbirimizin backlink kazanmasını sağlayalım" 

diyor. Ben de Deniz Humması sitesini etraflıca inceleyip gayet seviyeli ve nitelikli bir ilim-sanat platformu olduğunu öğrenince hemen teklifi kabul ettim. 

İnci Hanım'ın belirttiği üzere 145x145 px boyutlarındaki mutevazı logumu hemen photoShop'ta yapılandırıp İnci Hanım'a gönderdim.

Sabah uyandığımda ~14.00 suları :-| ~ sitede logomun yayınlanmış ve logo üzerinde blogumun linki konmuş olduğunu gördüm. Bu tarz jestlerde inanın, insan gururlanmıyor değil. 

Deniz Humması maiyyetindeki Sosyalize logosuna şu adresten ulaşabilirsiniz.


***

İnci Hanım bana 145x145 boyutlarında görsel göndermişti. Fakat benim sidebar alanım için ince-uzun, yani eni daha fazla, boyu daha küçük bir resim gerekiyordu. Bu sebeple Deniz Humması anasayfasında header alanındaki kurumsal logoyu indirip yayınlamanın daha akılcı olacağını düşündüm. Buna bir de güzel "rel=follow" diyerek, Google Bot'larına, Deniz Humması sitesinin benim dostlarımdan biri olduğu bilgisini belirttim.

An itibariyle, kendimi, kaliteli ve takibe değer bir dost blog kazanmış sayıyorum.

Deniz Humması sitesine aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz arkadaşlar.

 Deniz Humması Kurumsal

 Deniz Humması Kurumsal



Sitede güzel vakit geçirmeniz dileklerimle,

Hoşça Kalın.

2 yorum:

  1. Eğer daha çok kişiye ulaşmak isterseniz, sizi aşağıda linkini bıraktığım yazıdaki "karşılıklı reklâm" programını tavsiye ederim. Birçok sitede afişleriniz gösteriliyor.

    https://alidemiral.blogspot.com/2020/10/isacotur-karsilikli-reklam-agi.html

    YanıtlaSil
  2. İnceleyeceğim Ali Demiral Hocam. tavsiyeniz için çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil