Origami İle Köpek Figürü Yapımı

Benim sınıfın bir huyu var, "vur" deyince öldürüyorlar :) Kötü anlamda değil. Mesela bu yazımda bahsi geçen origamiler... Ortalama 25-30 tane yetecekti aslında. Ama 35 kişilik sınıfta herkes 2-3 tane yapınca bir baktık dersin sonunda bir sürü origami köpeğimiz olmuş.

Ancak alan dar olduğu için bunların hepsini asamadık. Origami (kağıt katlama sanatı) ile yaptığımız köpek figürlerini aşağıda sizlerle paylaşıyorum arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz.

***

Ayrıca hızını alamayan benim bıcırlar, bugün de baktım ki origami köpekli kitap ayracı yapıyorlar. Bir tane de bana hediye ettiler. Kıramadım, teşekkür edip jeste jestle karşılık verip (nasıl bir geribildirimde bulunduğumu da başka bir yazımda anlatayım) nazikçe dosyama iliştirdim ayracı.

Gerçekten pırıl pırıl çocuklar ya. Her birinin yıldızlar gibi berrak bir yüreği, ummanlar gibi kocaman dimağları var. Rabbim onları korusun, iyi yerlerde olmak nasip etsin.

***
Unutmadan...

Bizlere bu yaratıcı fikri veren ve yönergelerle nasıl yapılacağını gösteren Değerli MEB-4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Konu Alanı Uzmanlarına teşekkürü bir borç biliriz. Var'olsunlar.

Saygılarımla, Rukiye Eğlence ☺️☺️☺️






0 comments:

Yorum Gönder