My Msc Complainer




 Cahilliğinden değil kıskançlığından yapıyor bunu.


Benim psişe seanslarımdan değil sizin beni izlemenizden rahatsız oluyor. Gerçekleri kendi öfkemiz yüzünden çarpıtamayız eğer çarpıtırsak B.ye haksızlık etmiş oluruz.

Not bcs ignorance but of his jeolousy.. Guys.. He has reflected his prev night complain.. Cover not the reality!!..

Siz B.nin ne kadar kıskanç olduğunu biliyor musunuz. Benim en masum davranışlarımdan şüphelenecek kadar kıskanç biri o. %100 ona ait olmamı istiyor. Ama ben %50 aileme %40 işime %10 da ona aitim. Eğer seviyorsa gelsin beni bulsun.. Torture is loading.. 

Right here loading yep.. 👇👇👇👇👇



*  *  *

Yani şu: bu çocuk (Batuhan) beni kurtarmak için tek kişilik dev kadrosuyla çağlara meydan okuyor. Etkilenmemek elde değill. 




0 comments:

Yorum Gönder