4 Ağustos Olayları

Bu da yeni aklıma gelen mesaj.. 👇👇
Bunları eleyip ruh halime en uygun olanları seçip göndereceğim 4 Ağustoata inşallah..




***


Sevgilime 4 Ağustosta aşağıdaki mesajı gönderecektim. Ne de olsa cevap atmaz diye biraz keskin ifadeler kullandım.

Ama bugün bir mucizenin ilk adımını atıp tam 4 ay sonra BİP'e girmiş Güzel Sevgilim(31.07.2023 20.37)..

O yüzden plan değişikliğine gidiyorum:

4 Ağustosta bip'ten kendisine "merhaba" deyip arkadaşça konuşmayı deneyeceğim.

Eğer siniri geçtiyse cevap verme ihtimali var. Açıkçası o bana bir "merhaba" desin diye her gün çeşit dualar okuyor, tespihler çekip Allah'tan Güzel Sevgilimi diliyorum. Çok yoğun olsam da, yorgun olsam veya kendisine kızmış olsam da şimdiye kadar duama hiç ara vermedim, kesintiye uğratmadım, araya başka isimler sokmadım.


Rabbim yardımcın olsun.. Gerçekten çok korkuyorum yine de beni tersler diye.. Ben Boncuğum olmadan yaşayamam.. Nefes olup ciğerlerime doluyor.. Onu ne kadar sevdiğimi bir bilse..






0 comments:

Yorum Gönder