21 İl Kapsamında Gaziantep





Güncelleme:
30.01.2024 02.10



 Olacak gibi görünüyorr bu yazz.. 😍😍👇





***


Güncelleme
30.01.2024 01.55


Yavaş yavaş çıtlatıyorum ekip arkadaşlarıma, bana 21 ilden bir meslek lisesi gelirse onlardan ayrılacağımı. En azından şunu bilmeliler, bir meslek lisesine atanana kadar burdayım, onlarlayım. (Söylemeden ayrılırsam işlerde büyük aksaklık yaşarlar. O yüzden bilmeliler. Ama 21 il çıkmaya da bilir bu sene. Ama büyük bir ihtimal çıkacak. Bakalım bekleyip görelim inşallah.)


Artık çok yaklaşıyorum bir şeylere ya. Bunu hissediyorum. Evlilik beni çekiyor, benim zamanım geliyor. Denizde dalganın çekilip çakılla kumun yumru yumru ortaya çıkması gibi.. Benim de evlenme zamanım geliyor. 


Ama iş arkadaşlarımı o kadar çok seviyorum ki ya. Biz il mem ogm ailesi hepimiz birer seçmeyiz. (2 tane phd doktorumuz var. Neredeyse yarısı yüksek lisans, ben de yüx lisans terkim 😑😑 )..


Ve hatta kesin ağlarım buradan ayrıldığımda. Ama ki artık başka şeylere ağırlık vermeliyim, evlenmek çocuk yapmak gibi ☺☺


Bu anlamda kendimi akışa bıraktım. Geliyor gelmekte olaann.. 😍😍😍 


Hayırlısı olsun inşallah..


Bugün gün boyunca bunları düşünündüm. (29 Ocak 2024)


Bu konuda daha çok düşüneceğim inşallah. Düşüncelerimi güncelleme olarak üstlere eklerim.. ☝☝ (descendent)




***



Gökhan bundan sonrasını yazamam gerçekten sakata gidiyor (anatomik anlamda diyorum).. 😃😃😛😛😛😛




Benim Güzel Bebeğim, 


Bunun çok duyulmasını istemiyorum ama Ağustosta bizim tayin hakkı doğuyor. Sadece 21 il var kontenjan açan ve bu iller arasında Gaziantep de var. İnşallah onda tayin hakkımı kullanıp bir meslek lisesi tercih edeceğim. Atamam Olursa İnşallah İlk İş Olarak İnsta Açıp Senle Konuşmayı Deneyeceğim. 

Aklımdan geçen, sen Türkiye'ye dönene kadar ben de meslekte dururum, biz o arada konuşuruz.. 😛😛😛 Türkiye'ye gelirsen de yaşayacağımız şehre karar veririz, oraya tayin aldırırım ve inşallah evleniriz. ❤❤✨✨✨

Çok mu açık konuşuyorum. Benim huyum bu Gökhan kızma ne olur. 🙏🙏 

Ayrıca burası (blogum) kendimi en güvende hissettiğim alan. Ben burda hep benim için çok özel/anlamlı anılarımı ve hislerimi paylaştım bu zamana kadar. Sen de onlardan birisin ve bunları yazarken samimi olduğumdan lütfen şüphe duyma, olur mu Güzelim Benim?..


Sana Tapıyorum Gökhan.... 

Bütün Hücrelerimle, iliklerime kadar.. 

Çıldırmışçasına.. Tapıyorum Sana Güzel Gökhan..  

(Son 2 aydır hep kendimi tutuyordum. Bunları açıkça söyleyebildiğim için çok mutluyum.. ☺☺😛😛😛) 


.
.




_______
Ps. Son 2 yazımı okumamışsın. Sana dedim sıkılırsın.. Çokk konuşurum ben 😭😭😭😭 Canın sağ olsun Değerli Gökhan benim huyum pis.. 😘😘😛😛😛 

Ama ben yine de yazmak zorundayım. Yazmadan düşüncelerimi toplarlayamıyorum. Burda yazdıklarımın çoğu teşhir maksadı taşımaktan uzak, daha çok kendime bir not niteliğinde. Bir çeşit akıl defteri (bkz: memento) olarak kullanıyorum burayı.

Merak edip şöyle bir göz gezdirirsen sen bilirsin Çiçek Gökhan. Ama mesela benden başka hiçbir insan canlısı tarafından 1 kez bile okunmamış onlarca yazım var bu blogda.. 💁🏻‍♀️





Sadece Seni Çok Sevdiğimi Deliler Gibi Sevdiğimi Bil Yeter.. Sana Tapıyorum, Evet, Gökhan.. 😘😘😛😛😛😛






0 comments:

Yorum Gönder