Güllerin Hayat Hikayesi



Aşağıda Pekmezli 9. sınıf öğrencileriyle yapmış olduğumuz bir etkinlik(Kendi Hayat Hikayem) ile ilgili yazılar bulunuyor. Bu makaleleri onlara, pandemi henüz bu kadar artmamışken, senenin başında, çocuklar henüz okula geliyorken yazdırmıştım. 

Bilmiyorum da, ben okurken çok duygulanıyorum bunları. O kadar temiz, o kadar ümit dolular ki. Her biri tertemiz sayfa gibiler. Bu temizlik saflığı özellikle 9. sınıf öğrecilerinde daha belirgin hissedebiliyoruz. Ne var ki büyüdükçe bozuluyorlar. (Öyle demeyelim; "...bizi çok üzüyorlar").

"Kendi Hayat Hikayem" adlı etkinlikte yazmış olduğumuz makaleler aşağıdadır, umarım keyifle okursunuz.



____________


"Merhaba F.ehmi Ç.içek 14 Yaşındayım. ŞANLIURFA'DA  DOĞDUM Pekmezli Çok Programlı Anadolu Lisesi'nde Okuyorum Gelecekteki Olmayı Düşündüğüm Meslek "Ziraat Mühendis'liği" En Sevdiğim Film Eskilerden Adanalı, Dünyaya Üçkağıtçı Tosun Paşa,Şaban Oğlu Şaban,Süt Kardeşler. Evet Nerde Kalmıştık Günlerden Bir Gün Arkadaşlarımla Okulun Kapısının Önünde Oyun Oynarken Bir Kamyon Geçti Ben Ve Arkadaşlarım Kamyonun Arkasına Tutunduk Ve Birden Bire Kamyon Hızlanmaya Başladı diğer İki Arkadaşım Kamyonu Bıraktı Bir Tek Ben Kamyon'un Arkasını Bırakmadım Yavaşlayacağını Sanıp Sıkıca Tutmaya Başladım Arada İki Dakika Geçti Kamyonun Arkasını Bıraktım ve Birden Bire Ayaklarımı Kontrol Edemedim yüzüstü Yere Çakıldım Ve Yerde Yüz Üstü  İki Metre Sürüklendim Ve Babam Ve Arkadaşı Beni Hastaneye Götürdüler Ve Hemşire Yüzümü Elimi Ve Dizimi Pansuman Yaptı Ve Krem Yazdı ve sonra dayımın çalıştığı eczaneden hemşirenin yazdığı kremi dayımdan istedik dayımda iki dakikada verdi ve bizde hemen eve gittik  ertesi gün okula  gittim öğretmenim bana sordu ne oldu bende anlattım oda geçmiş olsun dedi bende teşekkür ederim öğretmenim dedim ve yerime geçtim sonra derse başladık  ve okuldan eve mutlu bir sekide döndüm bu arada en sevdiğim şarkı Zehra cennetten çiçek  evet nerde kalmıştık  şimdi gelelim orta okula başladığım ilk güne günlerden pazartesi 5'inci sınıfa başladığım ilk gün çok heyecanlıydım ilk ders yeni başlamıştı ilk okula hiç benzemiyordu ona göre çok zor ve de çok değişikti yeni öğretmenler yeni arkadaşlar sanki yepyeni bir hayat gibiydi ilk dersimiz beden eğitimiydi okulun ilk günü olduğu için daha öğretmenler tam gelmemişti ders programı her gün değişiyordu sonunda öğretmenler tam kadro gelmişti ders programı belli oldu o günden sonra ailem ve arkadaşlarımla mutlu mesut yaşadık  MUTLU SON."

YAZAN F. ehmi Ç. İÇEK

SINIFI 9A AL



____________


Ben M.EHMET Ö.ZDOĞAN  benim sınıvım 9 a BT  benim yakın arkadaşım murat esmer

 

"BENİM  YAKIN ARKADAŞIM

Ben M.EHMET Ö.ZDOĞAN 

BEN ŞANLIURFA  AKÇAKALE PEKMEZLİ ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİNEDE OKUYORUM SINIFIM 9 a bt  konumuz  benim  yakın arkadaşım murat esmer iyi biridir çok komik biridir iyi anımızda bir birimize yardımcı oluruz murat'ın  kötü huyu yoktur ama özünde iyi biridir  benim  zor günüm iyi  günümde  kötü günümde  hep yanımda oldu murat'ın en sevdiğim yanı şakalaşma  bası arkadaşlarımla şakalaşamam çünkü bazı arkadaşlarım şakadan anlamazlar  ama murat şakadan anlıyor ben murat'ın en sevmediğim  huyu  şakadan  anlaması  basen murat'ın en sevmediğim yanı işim olduğun da murat'ı çağırdığıda gelmemezlik yapmaz murat'ın en sevmediğim huyu top oynarken bağırması ...

 Bide fehmi çiçek  var  bemim en  yakın arkadaşım  fehmi'nin en sevdiğim yanı herzaman  ona bir yere  gidelim dediğimde beni kırmaz fehmi benim  en yakın arkadaşım F.ehmi benim zor günümde  iyi günümde kötü günümde  hep yanımda oldu     dün ben'le  fehmi vadiye gitik...... (devamı yok) "

____________


                           "  Benim Adım M.urat E.smer             9  A Bt  sınıfı


        BENİM YAKIN ARKADAŞIM

 Murat  benim  hem arkadaşım mehmet  özdoğan  her  zor  Anımda  yanımda  ve  iyik severligi  ile  herkesin gözünde  iyi  biridir  benim  iyi  günümde  kötü  günümde yanımda  dır  ve iylik severlikleri bitmez

ve  onunla  oldugum  için  mutluyum  ve  neşeli  anlarımız  hiç  unutulamaz  bir  anlardır   mehmet biridir  ve  onla ılerki günlerde  ve  dürüstlügü  bulunamaz  sevilirligi  ile  biridir

i ve kötü anımda her anımda yanımda olduga sürece kendimi iyi hisediyorum

çünkü o menim en iyi arkadaşım iyi ve kötü anamda yanımda olur

bende onun kötü anında hep yanında onun yanındayım

iyi anınd ise birbirimize yardımcı oluyoruz bir birimize yardımc  oluyoruz

hep oynuyoruz bnle  mehmet  geziyoruz her yere beraber gidiyoruz

top oynuyoruz yani mehmet in kötü huyu yok ensevdgim huyu bana

şaka yapma oda benim sevdigi huyum şaka yapmak mehmetin

sevmedigi bir huyumu var maç ta ona baırnak çok sininlenir

 öbür arkadaşım iyi arkadaşım dır o  onu da severim geziyoruz

tozyoruz bakala gidiyo mesela ismail bana hep diyor ki liseyi ve ünüversteyi

urfada okumıyacam diyor ki İstanbulda kyacam diyor en sevdigi ders beden

oldugunu söylüyor baba beden hocası olacam diyor İstanbula gidice

orda beden hocsı olup gelecem burda çocklara hacalık yapacam

onlara fıtbo öretecen diyor  iyi bir hoca olacam diyor

şimdiden iyi bir hayal iyi arkada.. (devamı yok)"

____________


"merhaba

benim adım i.smail 10 ocak 2005 te sanlı urfa akçakalede doğdum bizim aile 6 kişiden oluşuyor 2 abim 1 ablam var. ilk okulum pekmezli ilk orta okulunda okudum. ve şimdi pekmezli çok programlı anadolu lisesinde 10 bt bölümünde  devam ediyorum  en sevdiğim hocam beden eğitimi öğretmeni  rıdvan dökmeci ve zafer güler,ve en sevdiğim der ise matematiktir.hedefim liseyi bitirip okulu bırakmak ,hayatımde en sevdiğim şey futbool dur, takımım ise fenerbahçedir, fener bahçenin en sevdiğim eyuncusu kaleci altay beyın dır.türkiyede en nefret ettiğim takım galatasaraydır.türkiyenin en sevdiğim kalecisi fernando musleradır.en sevdiğim başkan ise ali koçtur.ve en sevdiğim teknik direktör fatih terimdir. ve en sevdiğim sportif direktör emre belezoğludur. ve en sevdiğim oyuncu pelkastır.dünya sıralamasında en sevdiğim lig ingiltere ligidir. en sevdiğim oyuncu muhammet saalah ve cr7 dur."

____________

0 comments:

Yorum Gönder