En Yakın Arkadaşları

 


Aşağıda, Pekmezli 9. sınıflara okula alışma(bkz: oryantasyon) sürecinde bilgisayar laboratuvarında yaptırdığım bir uygulamaya ait veriler yer almakta. Onlara "veri" diyerek haksızlık ediyorum. Çükü her bir satırını okurken o kadar çok duygulanıyorum ki.


Bir gün tayimin çıkıp bu okuldan ayrılmak zorunda kaldığımda, masaya tahtaya sarınıp "gitmem ben" diye çığırtkanlık yapacağımdan korkuyorum. Öyle bağlandım ki bu okula, çocuklara.


Rabbim korusun her birini. İnşaallah en iyi yerlerde olurlar.


İstirham ediyorum ↓↓↓


  __________________________

"BENİM YAKIN ARKADAŞIM

BENİM ADIM F.EHMİ Ç. 9/B-ÇG SINIFINDAYIM OKUDUĞUM OKULUN ADI PEKMEZLİ  ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİN'DE okuyorum

Benim en yakın arkadaşım murat FİLİZ onunla hep gezeriz top oynarız geceleri halı sahaya gideriz maçları saat 12'ye kadar izleriz.Ve eve döneriz ertesi gün sabah erkenden fırına gidip ekmek alıp eve döneriz.Ve kahvaltı yaptıktan hemen sonra yine gezmeye çıkarız Murat bazen canımı sıkar ama yinede iyi geçiniriz.ve her gün onunla takılırız. ama son zamanlarda çok görüşemiyoruz hep babasıyla bir yere gidiyor nereye gittiğini de bilmiyordum ama dün öğrendim fakat babası bir fabrika kurmuş oda babasıyla fabrikaya gidiyormuş meğerse bende onun beni küstüğünü sanmıştım fakat kuzeniyle birlikte fabrikaya gidiyorlarmış.Dün ben ve sınıf arkadaşım Mehmet ÖZDOĞAN'LA onun yanına gittik ve arkadaşım murat'ın yanından döndüğümüz zaman ben ve diğer en yakın arkadaşım Mehmet ÖZDOĞAN'LA birlikte eve döndük ve öğlen yemeğimizi yedik ve 1 kilometre uzaklıkta olan vadiye gittik ve arkadaşım Mehmet vadide yüzdü ve beni yüzmeye çağırdı ben ısrarla kabul etmedikçe o ısrarla yüzmemi istedi bende kabul etmedim ve o yüzdükten hemen sonra Mehmet'in babasının tarlasına gittik ve eve döndük ertesi sabah yani bu gün okula geldik ve rehber Öğretmenimiz Emre hocayla sohbet ettik ve bilgisayar odasına geldik ve Microsoft Office Word uygulaması açtık ve en iyi arkadaşımızı anlatan bir makale yazmaya başladık ve ben en yakın ve en iyi anlaştığımız arkadaşımızı anlatan bir makale yazmaya başladım bu arada bu makaleyi yazmamızı isteyen hocanın adı Rukiye hoca en sevdiğim öğretmenlerden biridir Ayrıca çok iyi ders anlatır bizde çok iyi dinleriz ve ben ve arkadaşım Mehmet'in en sevdiğimiz ders İngilizce ve beden eğitimi ve ayrıca Bilgisayar odasında takılmayı çok severiz ben ve arkadaşım Mehmet ve birde bilişim teknolojileri hocamız Rukiye hoca bize bir şart koymuştu makaleyi bitiren saat 13:40'a  kadar bilgisayar oyunu olan COUNTER STRİKE Oynamamıza izin verecekti fakat bir az önce arkadaşım Mehmet'in arkadaşı murat esmer'in yazdığı bütün makalesi silindi ve murat esmerin morali düşüp sıfıra indi arkadaşı Mehmet ÖZDOĞAN arkadaşı murat esmeri teselli etti ama murat'ın canı çok sıkıldı ve bir yandan da çok sinirliydi ama bende ona çok üzüldüm.Ve aradan 10 dakika geçtikten sonra makalemi bitirdim 

YAZAN:F.EHMİ

SOYADI:Ç.İÇEK

SINIFI:9/B-ÇG

MAKALENİN  ADI:BENİM YAKIN ARKADAŞIM"

   __________________________


"Benim arkadaşım iyi biridir komik birisidir kötü huyları var ama özünde iyi bir çocuktur şaka yapmayı çok sever şarkı söylemeyi sever başka mesela kızlarla konuşmayı sever kötü huyları var ama mesela kendi işini görebilmek için başkalarını kullanır ama buzamana dek ondan bana hiçbir zararı gelmedi yeri geldi yanımda durdu yeri geldi beni korudu mesela bir anımızı  anlatayım bir gece Mehmet beni aradı dediki ben kuyudayım birini getir gel oturalım bende arkadaşımı alıp gittim ve saat 12 gibi oldu bizde kalkalım artık dedik ve kalktık tam gidiyorduk benle arkadaşım bikonu hakkında konuşuyorduk yani dalmışızız ve birden mısırdan bir ses geldi arkadaşım bak dedi baktım o an işte arkadaşım bir çıklıkla sesi  varya ben ondan korktum meyer mısırdaki benim arkadaşımış o an varya çocuk kiliylendi gibiydi ses yok konuşuyoruz cevap vermiyor o an arkadaşım bir tane yapıştırdı çocuk o an kendine geldi bir küfütler havada uçuştu herneyse eve gittik  anlatmak istediğim arkadaşım ne kadar kötü huyları olsada özünde iyi bir çocuktur ve arkadaşım hakkında bitti ve buraya kadar Rukiye hocam bitti " 


__________________________




0 comments:

Yorum Gönder