15 Temmuzda Ne Yaptım?



Ruk 15 Temmuz 2016'da ne yaptı? Sorusunun cevabı o kadar net ki aslında.

Ne yaptım?.. Dışarı çıkmadım. (Hatice Ablamla aram bozuktu o sıralar. Onun arabasını gasp edip bir yerlere gitmeyi gururuma yediremedim). Önce dışarda olan Mehtap Ablamı arayıp durumun gidişatını sordum. Kısaca özetledi. Telefonu kapatırken bana "Tamam Ağlama dua edin.." diyordu.

Sonra telefonu kapatıp sayfalarca Kuran okuyup tesbih çektim. Rahman suresi okudum. Fetih Yasin.. O an kendimi özdeş hissettiğim surelerden aklima gelen ne varsa. Olayın şokunu biraz atlatınca facebook'tan "Bu ülkenin Cumhurbaşkanının indirilmesine izin vermeyeceğiz" gibi bir paylaşım yaptığımı hatırlıyorum... 23.30 sularında... Ki selefiydim o zamanlarda. Biraz iktidara mesafeli yaklaşanlardandım.

Sabaha kadar uyumadım. Camide okunan Nasr Suresini dilimle ikrar ettim. İki-üç saatlik uykunun ardından sabah işe gidip(Ase Bilişimde çalışıyordum) Halil Kantarcı Ağabeyimiz dahil 251 kişinin şehit olduğunu, Sayın Cumhurbaşkanımızın hayatta ve sağlıklı olduğunu, makamında olduğunu, ülkenin darbedeye direndiğini ve iktidarın Fetö'ye teslim edilmediğini öğrendim. Buruk bir sevinç yaşıyordum.

Fakat olaylar daha yeni başlıyordu.

Durum bu arkadaşlar. İsteyen çarpıtabilir. Fakat dediğim gibi, ben siyasetin böyle kurdu olduktan sonra CIA gıyabımda absürd bir soruşturmaya izin vermeyecektir. Çünkü dengelerin böyle dizaynı onların da işine geliyor. Onlar için ideal bir kötü imajı çiziyorum onlar için. Bir zamanların Usame bin Laden'i kimse, ben bugün oyum onlar için. Benim adımı kullanarak operasyonlar düzenliyorlar. Böyle kullanışlı bir "aparat"ı asla yok yere heba etmeyecek-ettirmeyeceklerdir. 

Allah büyüktür. 

Sadece bilin istedim.
Saygılarımla..

Rukiye Eğlence.



0 comments:

Yorum Gönder