Alize & Serkan Quadriplexinite




Trt'de yeni dizi başlamış. Konusu Alize(kız, ergen) ile Serkan(erkek, ergen)'ın tatlı sert ve bir o kadar mutluluk verici hikayeleri..

Her ne kadar dizi izlemek gibi bir meziyetim(😭😭😭) olmasa da akşam soframıza denk geldiği için 1. Bölümünün başı ve sonu hariç diğer kısımlarını (ortasını değil) izlemiş bulundum. Ama ortadan biraz daha fazlasını; işte filmin konusunu anlamama izin verebilecek kadarını.

Konusunu beğenmedim demeyeceğim. Ama cidden tâ çocukluktan beri dizi izlemek gibi bir yetenekten muarız olduğum için 1. Bölümün sonlarına doğru sıkılıp kalktım.

Bizimkiler (ablamla annem) hâlâ severek izliyorlar bu diziyi. 

Dün annem de izlerken gördüm. Ben de evin içinde gezerken film hakkında diya-sosyolojik, post modern ve sürrealist çıkarımlarda bulunuyordum..

İşte bu yazımda annem izlerken ve ben film istinadında düşünürken aklıma gelenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Toplumun bir dönemine ayine olmuş / ışık tutmuş bu mikro sosyal unsuru analiz etmem sizlerin de hoşunuza gider umarım..




Devamı gelecek..

0 comments:

Yorum Gönder