Asus Corei5 Makinemi Yükseltme Maceram

 



Sırasıyla şunları yaptım:


1. Ram'ini 4GB 600Mhz'den 12GB 1600Mhz'e çıkardım.


2. Sabit Diskini Seagate 500GB'dan Samsung Evo SSD 1TB'a çıkardım.


3. Bir güzel fanını temizlettim, işlemcisine yeni macun sürdüler.


4. İşletim sistemini Windows7 Professional'dan Windows10'a yükselttim.


5. Bu da önemsiz bir ayrıntı ama adaptörümün kablosu bir tırnaklık genişlikte delinmişti, SLink 20V  ~ 5A adaptör aldım. Evinizde tavşan besliyorsanız ve bilgisayarla işiniz varsa, bilgisayarınızla tavşanınızı aynı ortamda bulundurmayın arkadaşlar, çünkü bu kemirgenler elektronik eşyaları dişlemekten büyük zevk alırlar :-|


Kısa bir yazı oldu.


Vaktim olursa bilgisayarımı yükseltmeye neden ihtiyaç duyduğumu ve şu anki performansının nasıl olduğunu da anlatayım.


Yazıcam... Sevgiler :))


Rukiye Eğlence


0 comments:

Yorum Gönder