Bir ArGe Personelinin İsterleri

 



Bir ArGe Personelinin İsterleri

Böyle deyince bir teknik alt yapının ekipman parçaları der gibi oldu ama aklımdaki çerçeveyi en iyi bu sözcüklerle bir kalıba oturtabildim.


Şu an Şanlıurfa İl Mem'in Arge personel alımları için duyuruya açtığı personel başvuru formunu dolduruyorum. Sorulara verdiğim yanıtları buraya da arşivleyeyim, bir daha farklı platformlarda sorulan benzer sorulara "neydi ya neydi" buhranlarını yaşamayayım, dedim.


İşte, benim yetkinliklerim. İstirham ediyorum. arkadaşlar.. 😊✋👌


.

.

.



1) Uzmanlaştığınızı düşündüğünüz alanlar nelerdir?



2) Hangi projelerde yer almak istiyorsunuz?



3) İyi seviyede kullanabildiğiniz bilgisayar programlarını yazınız.(Örn. Adobe Photshop, Adobe Indesign, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects vb.. )

- PhotoShop, 

- Illustrator, 

- Ofis Programları, 

- Linux İşletim Sistemleri(Pardus, Ubuntu vs..),

- Video Hazırlama Programları(Movie Maker, Canva, ProShow Gold Kizoa vs..), 

- Web 2.0 Araçları..

- Katalog, broşür hazırlama, logo, amblem gibi grafik tasarım araçları



4) Yetkin olduğunuz alanlarla ilgili eklemek istediklerinizi buraya yazabilirsiniz.

Sosyoloji lisansımı bitirmemin ardından siyaset sosyolojisi ve cinsiyet sosyolojisi alanlarında başarısız bir yüksek lisans deneyimim olup ulaşım şartlarından dolayı yarıda bıraktım. Bu anlamda siyaset sosyolojisi ve cinsiyet sosyolojisi alanlarında iki makalem bulunmaktadır.



5) CV'niz..

→ https://drive.google.com/file/d/1Irc7JMuV4LrXf2Ytdh0NUngTKRzJpVPR/view?usp=sharing



6) Lütfen oluşturduğunuz içerikleri paylaştığınız sosyal medya linklerinizi ekleyin.



7) Soruları yanıtladıktan sonra Google Forms'un bana verdiği Cevap:

"Thank you for your interest.
Someone will be contacting you shortly."




--



Eğer Başvurum Kabul Edilirse Ne Olacak?

Gelecek sene Eylül'de Şanlıurfa İl Mem -  ArGe Personeli olarak Urfa'da göreve başlayacağım. (Benim Ankara olayı da yatacak demek istemiyorum. Zira 2 sene sonra en geç Bakanlıkta olurum.. Hayırlısı olsun..)


0 comments:

Yorum Gönder