Virüslü Flashtan Dosya Kurtarma

 


.

Bugün karşılaştığım bir sorun ve çözmeme ramak kaldı..


Sorun şu: Full dolu 7 GB olan bir flash(ve hepsi gerekli doysalar) akıllı tahtaya taktığımızda bloke oluyor ve flash boş görünüyor.


Benim çözümümse şu oldu:

Flash'ta dahil olan bir dosyanın adını Flash arama kutusuna yazıp arattım. Ardından çıkan listede dosyaya sağa tıklayıp "Dosya konumunda aç" dedim.


Ardından Alt+Yukarı tuşu ile art arda basarak root klasörüne ulaştım. Bundan sonra yapmam gereken şey, flashın ana(root) klasörünü D'de bir yedek açıp içerisine kopyalamak oldu.


Daha sonra arızalı flası bir güzel biçimlendirip ardından tarattım. 


Son olarak D'deki yedeği tekrar flasha aldım.


Bu kadar.


Sorun çözülmüş oldu. Temiz dosyaları flasha kopyalayıp flashı akıllı tahtaya taktığımda hicbir bloke görünmüyor ve dosyalara doğrudan erişilebiliyordu.


**


Böyle bir tecrübe geçti başımdan, sizlerle de paylaşmak istedim. Benzer sorunlar yaşayan arkadaşlarıma yardımcı olur inşallah bu yazım.


Yeni "tecrübelerde" görüşmek üzere arkadaşlar,


Sevgiler, saygılar, selamlar... 🙏🙏☺

0 comments:

Yorum Gönder