DiziSet Banner Ortaklığı

 


Merhaba, bu yazımda sizleri sıkmadan, gün içerisinde DiziSet blog adminiyle gerçekleştirmiş olduğumuz bannerlaşma jestinden bahsedeceğim.


Okan Bey'in (kendisi DiziSet Blog'un kurucu ve adminidir) şahsıma göndermiş olduğu mail ile kendisiyle tanışma fırsatı buldum. Çok akla yatar bir fikirden bahsediyordu mailinde, bannerlaşma hadisesinden. 



Blogger'lar için candır bannerlaşma, muhabbetin gelişim, dostlukların devamı ve bir nevi blogger kardeşliğidir. İşte Okan Bey de mailinde, DiziSet banner'ını blogumda yayınlamam halinde, Sosyaliize logomu bloguna taşıyacağını ifade etti. Hemen kabul ettim.


Ardından boyutlarını sordum kendisine. Kaç piksel çözünürlükte olmasının kendi sitesi için daha uygun düşeceğini sordum. Elimde hangi oranlarda bir sosyaliize logosu bulunduğunu, rel=follow özelliğini de bulundurmanın artı değer anlamına geleceğini falan belirttim.


Daha sonra her iki blog(Sosyaliize, DiziSet Blog) da anasayfalarımızda  link ekli bir şekilde bannerlarımızı eklemiş olduk. 


Bu vesile ile Okan Bey'le de tanışmış olduk. Bloggerlar candır ;)) Kendisiyle aynı zamanda blog sözlükten de tanışıyoruz. Aramıza yeni katıldı ancak iddiali bir isim olacağını ve blog sözlüğümüze olumlu anlamda katkıları olacağını düşünüyorum.



Aşağıdaki linkten DiziSet Blogunu ziyaret edebilir, vaktiniz varsa naif bir yorum bırakabilirsiniz. Gerçekten ilgi çekici başlıklar var.


DiziSet Blog »

İstirham ederim, 

,,

Saygılarımla

Rukiye Eğlence



2 yorum:

  1. çok teşekkür ederim, rukiye öğretmenim sizin gibi blogger’lar olması çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Okan kardeşim. Görünen o ki sen bu işte benden başarılısın, sadece yolun başındasın. Ama bu ileride etkin&efektif bir blogger olamayacağın anlamına gelmiyor ;))

    YanıtlaSil