BBYSY: Urgent Notification!!..



Güncelleme: ↓↓↓↓ Sırasıyla Sekine Duası, İnşirah, Ayetel Kürsi, Nasr Suresi, Alak, Müzzemmil, Müddesir, Feth, Rahman Sureleri ve sayısız çoklukta besmele çektikten sonra bahsi geçen msjları attım.. Hâlâ çokk heyecanlıyım.. Zira ki bip'e dönüş yapma ihtimali var Canım Sevgilimin.. Keşke doğum günümde cevap atsa.. Uçarımm..🐥🐥🐥🐥🐥




🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐤🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥


Yarın sana mesajları inşallah Fetih Rahman İnşirah ve Nasr Surelerini okuduktan ve duamı ettikten sonra atacağım.. Ki bunu yapmam öğleden sonrayı bulur.


Kaygılanma.. Dellenme.. Senden soğuduğumu zannetme.. Sakince öğlene kadar bekle.. 

(Ah ya sanki düğüm provası yapıyoruz :)) ...)



Anlamıyorsun Bebeğim..


"Benim olman için her yolu deneyeceğim." dedim..


Çünkü seni kaybetmeyi göze alamam.. Sensiz yaşayamam ben.. 



Bitanem.. 



😞😞😞



Acı bana..


Gerçekten çok ağladım.. 

Çoook ağladım seni kaybedeceğim diye..

Çok başım ağrıdı.. Uykusuz gecelerim serkeş sabahlarım oldu. 




Merhamet et.. 

Beni çürütme, hayata döndür; bir güler yüzünle, tatlı sözünle..


Tamam arkadaşça olsun.  Bin kere razıyım Güzelim Benim..




______________

Ps. Bir de Canım Sevgilim, kafana takılan bir şey olduğunda muhakkak bana sor. İçinde o şüpheyi biriktirip büyütme.. 

Sor ki sana doğrusunu anlatayım, aklındaki şüpheleri gidereyim. Sana her şeyi farklı farklı anlattıklarından kafanda yığınla soru işareti oluşmuştur diye düşünüyorum.. Balım.. Gel de gör, aslında ne kadar düz, sade bir yaşantım olduğunu..



0 comments:

Yorum Gönder