Sosyaliize Sepya Fotoları 2

 



Sosyaliize Sepya Fotoları-2

Sepya'lara kaldığımız yerden devam ediyoruz, Arkadaşlar..

 

Buyrunuz.. ↓↓↓

 

11) Tiki Tavşan-Yakın Çekim

Teekee was a rioter
#tavşan #babyRabbit #darkColors #sepia #sepiaPhotography #animals #yavruTavşan

 


 

12) Abim, Kurban Bayramı

Yer: Gaziantep Kocatepe Ortaokulu

Benim abim gülmez; güleni de sevmez 🤐🤬

#family #familyTies #sepia #sepiaPhotography #red #tint #school #schoolGarden #brother #MySibling

 


 

13) Erich Fromm Kitapları

Yer: Pusula Kitabevi

Sure, one feels really blue as noticing all her buddies have fought the #life trouble and gotton some challenges through them while whole me was investing to the books and raising only bookshelves; instead of lecturing some kids and spouses.

But am me 🤷🏻‍
️ Nothing to do with that, right? 😐

Literally have never wanted to rebrand my spontaneous 
#being and always stayed in #peace with myself.

Yep. That me 😔

__
#erichfromm #Sepia #fromm #books #pickingbooks #realLove #eternalsunshine

 

 


14)  Antik Mısır Yazısına Gider →

Yer: 10layn.com


"Sütunlar, bu işlevlerinin yanı sıra, tapınak ziyaretçilerine bilgi vermekle ve mekanın ruhunu yansıtmakla da görevlidirler."
• •
https://10layn.com/10-maddede-misir-tapinaklarinin-gizemi/

__
#ancient #history #historical #egypt #insta #instahistoria #sepia #sepiaphotography #highcontrast #cat #wild

 


 

15) Yabancı Dil Öğreten Kitapları

Yer: DNR Kitap Cafe

Üçüncüsü D'Artagnan değil arkadaşlar, sizi üzmek istemezdim 😐 He wasnt D'Artagnan who the third one is, guys. Honestly didnt want you to be disturbed

__
#thethreemusketeers #stage4 #stage6 #challengeenglish #sepia #powder #powderpink #instagood #instabook #themillonfloss #georgeeliot #athos #porthos #aramis #dartagnan

 


 

16) Nomadland Film Kritiği

Yer:10layn.com

" İnsanlar bununla mutlu olmayı hedeflerken bir yandan da her anın tadına varmaya çalışıyorlar"

__
https://10layn.com/10-madde-nomadland/

#nomads #nomadism #sepia #sepialovers #warmcolors #framepic #article #list #items #instagood #chloezhao #nomadland #nomadfilm #göçebe #moderngöçebeler #makale #makaleler

 


 

17) Kurban Tüyü Mübârektir

Yer: Gaziantep Koyun Pazarı

Öpülmez mi bu kıç. Ay durunn ben ögretmenimm 😀😀😶

..

That assesment of sheepness is soo great that one cannot resist on kissing it!

#kurban #bayram #eid #mubarak #adha #eidaladha #instabairam #sheep #animal #animallovers

 


 

18) Abim Ben Kurban Bayramı

Yer: Gaziantep Kocatepe Ortaokulu

#eid #adha #kurban #bayram #abi#brother #siblings #growingupwithsiblings #eidmubarak #eidmubarak2021

 


 

 

19)Sena Beyza ve Benim Ellerimiz

Yer: Bizim Ev

One Heart One Soul Three Hands ⚡⚡

#instaDaily #bairamVibe #hands #nieces #sweetNiece #yegenlerim #kuzular #lambs #myLambs #bayram #KurbanBayrami #eidAlAdha #eidmubarak #redTones #warmy #theWarmies

 


 

20) Çalışma Masamın Yandan Görünüşü

Her sabah gişe memuru gibi kahvaltıdan sonra bu masaya oturup yeni şeyler deniyorum. Tatil harika geçiyor 😐

Every morning after breakfast i get equipped right here then take action to try somethings new in that locked down summer time sadnesses..

#summer #summertime #table #equipment #flowers #notebook #flat #flatdesign #stock #stockPhotos #tint #red #warmTones #home #homeside #homearea #AyyuşHanımMalikanesi #instadaily

___
Ps. Bir de ona bulaşmayayım diye 
#arduino'larımı Urfa'da bırakmıştım. Sizce iyi mi etmişim? 🤔

 


 

21) Ekolojik Zeka Makalesine Gider→

Yer:10layn.com

"Onlara göre her canlı değerlidir ve bizlerle aynı doğayı paylaşmayı en az bizler kadar hak eder."

#environmental #green #wildlifeprotection #nature #environmentalawareness #wildlife  #instadaily #vector #behance #illustrated #red #redtones #road #path #sky #sunset #takenbehance

https://10layn.com/10-maddede-ekolojik-zeka-nedir/

 


 

22) Zehra ve Ben Gülümserken

En baştan anlatayım:

Yusuf Eymen'i 
#brawlStar oynarken görmüş. Geldi benim telefonuma brawl star'ı indirdi. Sonra kendine profil oluşturmuş. Ona da kullanıcı adı olarak "yasl" (@yasineglence27) vermiş.

Zehra geldiğinde "bana da bu oyunu öğret" dedim. Zehra'yla oturduk Yusuf'un açtığı hesaptan brawl star oynuyoruz. Sonra ben Nita'ya geçtim(tabii ki Zehra'nın yardımıyla). Sonra ablamgil geldi. Sonra fotoğraf çekinesimiz geldi.

Oturduk fotoğraf çekindik.

Ardından edit'ledim ve amacım tamamıyle 
#denenmemişi denemek.

Umarım beğenmişsinizdir 🙏
İstirham ediyorum


• •

What i aim at picturising is just to 
#create something new.

Please see'em by this way. Yours⚡

#niece #sweetniece #yegenlerim #instadaily #redtones #warmcolors #vintage #border #blackborder #sepiaedit #myfamily #familyvibes #twobeauties #auntme #auntfunny #instagoods #rukiyeteyze #birteyzeolarakruk #halaolarakdaruk #rukkedvibes #mono #adjustment #temperature

 


 

23) Zehra Ağaç Dalına Uzanırken

Kızınla akıyoruz Hatice Atis :))

#niece #sweetniece #yegenlerim #myfamily #sweetfamily #red #redtones #amongtrees #walkingactivity #duo #duotone #canımyeğen

 


 

24) Ben Parkta Otururken

Bana yeni oncak çıktı yemin ediyorum • Thats how an instamyth turns out a life-trouble 😐😐😯

#redtones #carmine #carminefilter #sittingactivity #tositasanactivity #powdercolors #powderpink #instadaily #portrait #portraitphotography

 


 

25) Zehra Kulağına Çiçek Takmış

#instagood #instadaily #canımyeğenim #sweetniece #portrait #portraitphotography #portraitphotographer #sepia #sepiatone #red #darkred #vintage #smile #smilingkid

 


 

26) Zehra Spor Aletlerinde

#niece #niecelove #sweetniece #canımyeğenim #vintage #instagood #instadaily #pink #powderpink #columns #columntop #challengehits #thelittlechallenger #instasports #sports

 


 

27) Parkta Yürüyorum

Bana yeni oyuncak çıktı yemin ediyorum • unbreakably tough

#walking #walkingahead #toclose #widearea #amongtrees #forest #pine #pinetrees #vintage #tint #tinted #adjustment #highcontrast #darkborder radiusdark

 


 

28) Yumruk Kardeşliği#Zehra ve Ben

Bu resimleri bozan biri varsa bilin ki o ben değilim. @instagram resimleri sıkıştırırken renk geçişlerini tahrip ediyor 😕 Instagram harms our pics' color transitions during compressing and saving them into their clouds.

#yumruk #punch #punchoflove #lovepunchs #punchasagreeting #fellasgreeting #bestfriends #forestvibe #love #reflectlove #selamlaşma #coronaselamı

 



29) Ben Evimizin Bahçesinde

Tho i am getting a good of #portraitographer, sure, if @instagram clarifies my transitions 🎨

#walking #walkingoutside #pink #transition #colortransition #portrait #portraitphotography #sepia #sepiatone #redtones #reddishbrown #warmcolor #brownies #brown #instagood #instadaily #dailyart

 


 

 

30) Yeşil Vergi Kanunu Gelsin Diyenler

Yeşil Vergi Kanunu gelsin diyenler?.. Muhakkak okumalısınız!

https://sosyaliize.blogspot.com/2021/08/yesil-vergi-kanunu.html

#StrongTurkey 🇹🇷
#Turkey

#nature #orman #forest #forestfire #fire #suggestion #instagood #instasuggest #animals #kids #love #animallove #motherhood #ormanyangınları #hukuk #hukukkuralları #normlar #normhiyerarşisi #kanunlar #kanunkoyma #law #behance #behancereviews #hayvanlar #hayvanhakları



0 comments:

Yorum Gönder