Sosyaliize Sepya Fotoları 1

 



Sosyaliize'nin Sepya Serüveni

Merhabalar,

 

Geçen sene 5-6 ay kadar aktif bir instagram kullanımım oldu. "Ne yapacağım ben burada? Bari bir sepya koleksiyonum olsun.." diye resimlerimi 1x1'lik oranla, sepya filtrelerinden geçirerek instagram hesabıma atmaya başladım.

 

Sonra dondurmak zorunda kaldım hesabımı.

Birazdan tamamen kapatacağım.

 

Gerçek şu ki, fazla göz önünde bulunmak benim yapıma uymuyor. O yüzden bir daha kolay kolay instagram, twitter ve facebook kullanacağımı zannetmiyorum. Hayır hayır kullanmam. Kendimi tanyorum çünkü K

 

Bu  yazıyı yazmamın amacı ise, instagramım açık oldu sürece upload ettiğim sepya fotoları blogumda paylaşmak.

 

Tag ve açıklamalarıyla paylaşıyorum, arkadaşlar.

 

Umarım beğenirsiniz.

Umarım ilgilenenler için ilham kaynağı olur. J

 

Buyurunuz.. ↓↓↓ J

 

--

-

 

Sosyaliize Sepya Fotoları-1

 

1)Melike ve Ben

Yer:  Şelale Gaziantep

Ailem.. Canım.. Gözbebeğim..

#family #familyties #niece #sweetniece #teyzeyeğen #sepia #sepiatone

 

 


 

 

 

2) Pandif Güvercinim ve Ben

Yer: Akçakale Istasyon Caddesi

PANDIF has flied!

Soo simple and so sad 😞😢

#dove #temporaryBabyPet #kumru #yavruKumru

 

 


 

3) Yasemin Hocam'la Ben

Yer: Kent Park Akçakale

Gerçekten çokk üzgünüm 😐 Paylaşımlarımda #SepiaScale'i yakalamaya çalışıyorum • SweetFellaz 🌼 • Tryna catch the sepia tones on my line.

#sepia #sepiaphotography #sepiatone #friends #friendship #friendsedit #insta #instadaily        

 

 


 

4) Yusuf&Meva Burç Gölü Kenarında

Yer:  Burç Göleti

Babe of two

#nephew #niece #yegenlerim #family #sepia #sepiaphotography #insta #instagood

 

 


 

5) Gaziantep Tipograflı Aksesuvar

Yer:  Gaziantep Kalesi

#Gaziantep #Turkey🇹🇷

#hometown #traditional #traditionalart #sepia #sepiaphotography #sepiaphotographylovers #redTones #warmcolors

 

 


 

6) Meva Kucağımda Çiçek Tutarken

Yer: Burç, Gaziantep, Turkey

Ждёшь своего юнца? Ой, красавица

#niece #yegenlerim #canimAilem #sepia #sepiaPhotography #warmColors #sepiaTones #village #villageLife #flowers #floral

 


 

7) Ben Okulumuzun Köpeği Leyla'yı Severken

Yer: Pekmezli ÇPAL/Akçakale

#animal #puppy #puppyLove #sepia #sepiaScale #sepiaPhotography

 

 


 

 

8) "İyiKiMeslekLiseliyiz" Tagı

Yer: Kanuni Sultan Süleyman Teknik Ve Endüstri Meslek Lisesi

#iyiKiMeslekLiseliyiz #GoodToBe #onAJobTraining #highSchool #educational #JobTraining #JobTrainingHighSchool #highSchoolVibe #mesleklisesi #meslekLiseliler #sepia #sepiaScale #sepiaphotography

 


 

9) Aile Ziyareti; Sena Zehra, Annem..

Yer: Şahinler Vadisi Parkı

 


 

10) Annem Gülümserken

Yer: Hatay/Dörtyol

Annelerin Şâhıdır • Titans o'The All The Mums 👑

#Mother #mom #sepia #sepiaPhotography #holiday #HolidayVibe #teaing #teaTime #warmColors #redTones



0 comments:

Yorum Gönder