Web 4.0'a Doğru İlerleyiş


Endüstri devrimleri gibi adım adım web'in de dönüşümüne şahit oluyoruz.


Şu an için internet kullanıcısının alenen Web 2.0 araçlarına aşina olduğunu ve web 3.0'ı ürperi&merakla karşıladığını gözlemlemekteyiz.


Web 4.0 ise şimdilik tamamıyle "ütopya"... Ancak zamanla sanal alem sakinlerinin web 4.0'a da ısınacaklarında hiç şüphe bulunmamaktadır.


Benim naçizane "öngörmem" elçiye zeval olmaz mahiyetinde. Yani sadece bilgi vermek amacıyla yazıyorum bunları. Ama ki gittikçe hayatlarımızı daha korunmasızca kuşatan meta gerçeklik aleminde dikkatli olmakta fayda var.


İlgili resimleri bırakıyorum arkadaşlar. İncelediğiniz taktirde sizler de web'in akıl almaz gelişimi hakkında kabaca bilgi sahibi olabilirsiniz.



_____

Saygılarımla

Rukiye Eğlence




• • •







0 comments:

Yorum Gönder