Bir Haftalık Alternatif Tıbbım


Merhaba, 

bu yazımda sizlere -özellikle de artan corona vakalarına bir önlem olması açısından- bir gün boyunca bünyeme giren bitki çayları, karışım ve alternatif tıp araçlarından bahsedeceğim.

Belki inanmayacaksınız ama gerçekten yiyorum/içiyorum bunları ve hepsinden ortalama haftada en az bir kez alıyorum. Eğer unutmuşsam, aksatmışsam falan, muhakkak gün atımında ilk iş olarak tüketiyorum.

Doğrusunu isterseniz şu an ben ve ailem, hem kendimizin hem birbirimizin coronavirus olmasından öyle çok korkmuş bir haldeyiz ki, salgından korunmak için söylenebilecek her önlemi almaya pelesenk hâldeyiz.

Dilerseniz hemen sıralayayım. Aşağıda, alternatif tıp kapsamına da giren, sağlığa faydalı bitkisel ürünleri (bkz: sentetik) ve onların faydalarını anlatacağım.

Hemen başlayayım....

1. Helkim Macun: Soğuk algınlığına birebirdir. Şudur ↓↓↓

2. Form El-ixir: Zayıflama çayı olarak da bilinen form-el-ixir, metabolizmayı hızlandırır, vücuttan toksinleri atar. İçindekiler şunlardır↓↓↓



3. Lavanta: Özellikle kokusu boğaz yollari v3 genizi açar.

4.Tohum kekik: Görüntü itibariyle bizim aşina olduğumuz kekikten biraz farklı. Mercimek tanesi büyüklüğünde yuvarlak taneciklerden oluşuyor.

4. Karabiber: Çok faydalı çook. Ama acıdır. Kbb rahatsızlıklarına iyi gelir.

5.Nane: Demir yönünden zengin..

6.Kimyon: Sindirim sorunlarına birebir..

7.Toz ve kabuk tarçın: Zekayı geliştirir

8.Pekmez&Zeytinyağı Karışımı: Soğuk algınlığına iyi gelir.

9.Kefir: bu hayvansal ama faydaları cok fazla olduğu için yazıyorum buraya. Vücuttan toksinleri atsr ve metabolizmanın çalışmasını düzenler.

10.Soda: Soda bitkisel de hayvansal da değil. Ancak mineraller de sağlık yönünden yapıcı onarıcı çok fazla etkiye sahip. Bilirsiniz sodalar mineral yönünden oldukça bonkördür.

11.Atom çayı: Özellikle ögrenciler için tavsiye edil3n atom çayı, zekayı açar, bağışıklık sistemini güçlü tutar. Atom cayının içinde yer alan "alternatifler" aşağıdaki resimde gösterilmektedir.

12.Zencefil&Zerdeçal: Soğuk algınlığını önlemek ve güçlü bir bağışıklık için.
***

Yukarıda bir hafta içerisinde tükettiğim bitkisel başta olmak üzere, tüm alternatif tıp ürünlerini sıralayıp faydalarını kısaca açıklamaya çalıştım.

Aranızda alternatif tıbbın büyüsüne inanmayanlarınız da vardır, illa ki.. 

Bu arkadaşlarıma saygı duyuyorum. Ve ne var ki, hiçbir "medikal ikna edici" şahsımı alternatif tıbbın büyüsüne inanmaktan vazgeçiremez, vazgeçiremeyecektir :-|

Sağlıklı günler diliyorum arkadaşlar..

Yeni yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın..

Rukiye Eglence.


0 comments:

Yorum Gönder